PaySec

Peněženka Konto PaySec skončila, jak vybrat zbylé peníze z Konta?

K 30. červnu 2016 peněženka PaySec skončila. Zbylé peníze jsme se vám pokusili poslat na účet, ze kterého jste ho naposledy dobili. Pokud tento účet už nefunguje nebo jste nedobili z účtu, ale kartou, postupujte podle návodu níže.

Jak vybrat peníze z Konta PaySec (peněženky PaySec):

  1. Obraťte se na helpdesk PaySec 495 800 155 s požadavkem na výplatu zůstatku z Vaší peněženky

  2. Na výše uvedené telefonní číslo musíte volat z mobilního telefonu, který je přiřazen k Vaší peněžence

  3. Helpdesk PaySec Vám následně pošle ověřovací e-mail na e-mailovou adresu, kterou máte přiřazenou k Vaší peněžence

  4. V tomto e-mailu budou zrekapitulovány parametry Konta a bude zde uveden běžný účet, na který si přejete zůstatek vybít

  5. Na tento ověřovací e-mail odpovězte se zachování všech informací, které v e-mailu byly a pošlete odpověď jako potvrzení požadavku na vybití zpět Helpdesku PaySec

  6. Po té, co odpovíte na ověřovací e-mail, který od Helpdesku PaySec dostanete, bude proces ověření požadavku na vybití úspěšně ukončen a požadavek bude předán na zpracování

  7. Vybití peněženky bude provedeno na dohodnutý běžný účet v nejbližším možném termínu.